Bu Blogda Ara

9 ┼×ubat 2017 Per┼čembe

Heyyyy Ben Geldim..­čśŹ

Merhabalar☺
Girmeyeli okadar uzun zaman oldu ki yeni kay─▒t nas─▒l giriyorduk unutmu┼čum.
Malesef instagram bloglarimizi g├Âlgeledi. ├çok samimi ve s─▒cak bir ortamimiz vard─▒ burada b─▒rzamanlar. Eski takipcilerim ne durumda bilmiyorum ama takip ettigim birka├ž arkada┼č─▒m─▒n hala yaz─▒yor olmas─▒na ├žok sevindim. 
O─čluma olan sevgimi anlatabilmek ve diger blog yazarlar─▒ndan ├žocuk yetistirme konusunda faydalanabilmek ad─▒na blog a├žm─▒┼čt─▒m. ┼×imdi ├žekirdek aileme kat─▒lan minik k─▒z─▒mla devam etmek istiyorum.
Hala takip eden okuyan varsa ses verirseniz sevinirim. Yazmay─▒ okumay─▒ ve sizi cok ├Âzledim ­čśś­čśś

4 yorum:

  1. Hosgeldin can─▒m.deneyimlerinden yararlanmak isterim. ­čśÜ­čśÜ­čśÜ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hosbuldum☺ en kisa surede kald─▒─č─▒m yerden devam edicem­čśś

      Sil

YORUMLARINIZ ─░├ç─░N TE┼×EKK├ťRLER