Bu Blogda Ara

9 Şubat 2017 Perşembe

Heyyyy Ben Geldim..😍

Merhabalar☺
Girmeyeli okadar uzun zaman oldu ki yeni kayıt nasıl giriyorduk unutmuşum.
Malesef instagram bloglarimizi gölgeledi. Çok samimi ve sıcak bir ortamimiz vardı burada bırzamanlar. Eski takipcilerim ne durumda bilmiyorum ama takip ettigim birkaç arkadaşımın hala yazıyor olmasına çok sevindim. 
Oğluma olan sevgimi anlatabilmek ve diger blog yazarlarından çocuk yetistirme konusunda faydalanabilmek adına blog açmıştım. Şimdi çekirdek aileme katılan minik kızımla devam etmek istiyorum.
Hala takip eden okuyan varsa ses verirseniz sevinirim. Yazmayı okumayı ve sizi cok özledim 😘😘

4 yorum:

  1. Hosgeldin canım.deneyimlerinden yararlanmak isterim. 😚😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum☺ en kisa surede kaldığım yerden devam edicem😘

      Sil
  2. Buraların yeri ayrı.
    Hoşgeldin.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER