Bu Blogda Ara

4 Aralık 2013 Çarşamba

Sanırım Olmak İstediğim Yerdeyim....#BlogFırtınası-3

3. Ödevden kaldım çünkü gitmek istediğim hiç biryer bulamadım :)
Küçücük bir şehir olan Karabükde doğdum.  
Üniversitede dahil olmak üzere 21 yıl orada yaşadım.
Evlenip Adanaya yerleştik. 2 yıl orada yaşadıktan sonra 
buraya Mersine geldik.
5 yıldır buradayız. 
Benim hiçbir zaman Karabük ten ayrılma gibi bir düşüncem olmadı
Tipik bir yay burcu olarak gezmeyi yeni yerler keşfetmeyi çokkk severim
Ama hiç kendime bir plan çizmedim
Türkiyedeki bir çok şehri gördüm gezdim
ama hiç şurası olsun burayıda görmek istiyorum demedim
hepsi gelişigüzel gelişen tatillerdi:)
Daha önce gitmediğim bir yer olması benim için yeterli
Ama şimdi bir blogda dünyanın 4. küçük ülkesi 10-15 sene içerisinde kaybolabilecek 
olan Tuvalu yu gördüm
Kaybolmadana önce orayı görmek isterdim sanırım:)




SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER