Bu Blogda Ara

20 Nisan 2012 Cuma

ÇOKKKK GECİKMİŞ MİMİM...

merhabalarr
yine ara verdim istemeden 
hastaydım:( bu havalar mahvetti beni
iyi ki annem yanımda
sevgili merve beni mimlemişti
teee geçen hafta
ancak şimdi cevaplayabiliyorum 
kusura bakma olur mu <3 <3 



1-Bloğunda ödül aldığın kişiye teşekkür et onu link ile göster.

benide unutmadığın için çok teşekkür ederim balyanağın annesi:)  

2-Burçlara inanıyor musunuz ?Burcunuz nedir?

ne inanıyorum nede inanmıyorum
nasıl bir cevapsa:D:D
pek takip ettiğim söylenemez karşıma çıkarsa yorumlar biyerlerde 
okurum ama açıp özellikle bakmam

tipik bir yay burcu kadını olduğumuda söylemeden geçemiciiim :D


3-Hayattaki idealiniz,ulaşmak istediğiniz son nokta nedir?

öyle çok büyük ideallerim yok aslında
çok şükür her konuda bulunduğum noktadan memnunum
eğer RABBİM nasip eder de bir de cimcime bir kızım olursa çok çok daha mutlu olurum
tabi birde hayırlı kul, evlad ve eş olabilmek isterim her daim.

4-Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?

evet inanırım 
ama aşkın sevgiye dönüştüğüne inananlardanım
sevgi çok daha büyüktür benim için 
öyle herkesi kolay kolay sevmem yani:)
aşkın diğer mimdeşlerimin de ( hahaha yeni kelimeler ekliyorum sözlüğe bu aralar) bahsettiği gibi birkaç çeşidi olduğunu düşünüyorum
Allah a aşk en kutsalı olmak üzere
anneme, eşime ve evladıma duyduğum aşk ve sevgide paha biçilemez
özellikle minik kuzum oğluşumaaaa


5-Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?

işte bu soruyu çok sevdim
çünkü:)
dilek = hayal :D:D

ama olacağını düşündüğüm şeylerin hayalini kurarım pozitif bir şekilde
hayatımdaki olumsuzlukları öyle bir hayal ederim ki olumluya döner
RABBİM o konuda hiç kapısından çevirmedi beni çok şükür
3. sorudada dediğim gibi şimdilik bir de kızçe istiyorum ama zamanı var....

6-Sizce gerçek arkadaşın özellikleri ne olmalı?

bilmem :(  hiç olmadı gibi birşey 
çocukluğumdan beri sürekli görüştüğüm 2 arkadaşım vardı
biri ile aramıza dağlar denizler girdi
diğeri ile ailesi
onların dışında da kimse ile yakınlık kurmadım
bu konu da çok dertliyim çok
bana göre arkadaşlık tamamiyle güvenden oluştuğu için diyebileceğim tek şey
güvenilir olmalı
26 yaşındayım etrafımda güvendiğim (ailem dışında) hiçkimse yok
acı ama gerçek:)


7-Hobileriniz var mıdır?Varsa nelerdir?

olmamıııı:)
dedim ya tipik bir yayım ve yükselenimin de ikizler olduğunu düşünürsek ( iyi ki burçlara çok inanmıyorum) çok değişken bir yapım var
bugün ev işi yapmaktan keyf alırım 
yarın el işi
ama kısaca hobilerim
yemek yapmak, el işi ve ev işleri ile uğraşmak
ve tabi ki oğluşum mustafa doğukanım ile oyunlar oynamak
şarkılar söylemek danslar etmek.

8-Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın?

yine rastgele blog gezintisine çıktığımda rastladığım bir blog sahibesi kendileri
ilk dikkatimi çeken şey hastalığı ve kızı ile ilgili endişeleriydi
gamze anne için yeterince üzgün olduğum bir dönemde karşılaştığım için bir çok yazısını ağlayarak okudum
ama sonlara doğru hüznüm yerini sevince bıraktı çünkü
o diğer kanser hastalarına göre çok daha şanslıydı
çok çok sevindim bu duruma ve 
mümkün olduğunca takip etmeye başladım
iyikide etmişim şimdi tekrar memnun oldum:)
umarım blog arkadaşlığımız bu mim ile pekişir
ve daha çokkkk mimleriz birbirimizi
tekrar teşekkürler mervecim



SEVGİLERİMLE...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER