Bu Blogda Ara

25 Eylül 2012 Salı

GECİKMİŞ EVLİLİK YIL DÖNÜMÜ POSTU...

aslında evlilik yıl dönümümüz 22 Ağustos
ama ben bir türlü bununla ilgili bir post yayınlayamamıştım
kocişimin emeğide blog arşivime eklensin istedim
çok güzel bir yemek ve masa hazırlamıştı benim için
ve çok beğendiğim bir hediye
artık biliyorsunuz ben oğluşumu bırakamadığım için dışarıda kutlama yapamıyoruz

işten eve döndüğümde böyle bir masayla karşılaştım
sıcak olduğu için klimalı odaya balkon masamızı getirip hazırlamış sevgilim.
menümüzde çok güzeldi tavada biftek pilav patlıcan salatası ve kabak tarator
 salata ve taratoru ben önceki gün yapmıştım zaten gerisi ona ait 
köşedeki meyve ve çerez tabağıda düşünülmüş yanlız :)
ve şarap ama ben sevmedim bunun tadını :)
o köşede duran turuncu şey de "herifimiz":D
erkek aşcı şeklinde tuzluk ben ona herif diyorum onsuz masa olmaz:D


 seviyorum bizii:)



SEVGİLERİMLE


10 yorum:

  1. mutlu birliktelikler diliyorum.Rabbim sevdiklerinizden ayırmasın

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. MUTLULUKLAR DİLİERİM,NİCE YILLAR KUTLAYIN MUTLULUK VE SAGLIKLA.

    YanıtlaSil
  4. bir ömür boyu hep mutlu olun inşallah.nice senelere.

    YanıtlaSil
  5. Nice nice yıllar sağlıkla kutlayın inşallah yıldönümünüzü. Masa da çok başarılı menü de:)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER