Bu Blogda Ara

25 Mayıs 2012 Cuma

ÇOCUKLARA EĞİTİCİ BOYAMA SAYFALARI...

bugün blogları gezerken çok güzel bir paylaşım ile karşılaştım
benim çok ihtiyacım vardı cidden:)
oğluma boyama kitapları alıyorum ama çok çabuk bitiriyordu
bulunduğumuz yerdeki kırtasiyede de hep aynı tarz boyama kitapları var
oğlum sıkılmıştı artık
http://annelerevecocuklarinaozel.blogspot.com da çok güzel boyama sayfaları içeren bir link ile karşılaştım
üstelik ücretsiz indirebiliyoruz:):)
 hemen birkaç sayfa çıktı aldım
belki faydalanmak isteyenler olabilir diye bende paylaşmak istedim


umarım benim gibi sizide sevindirir:)

SEVGİLERİMLE.....

4 yorum:

  1. bir gün, bu duyuruların ilgimi çekeceği günleri hasretle bekliyorum..anne olabilmek ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de çok ama çok güzel
      dilerim sende yaşarsın bu duyguyu canım benim

      Sil
  2. bizim için belki biraz erken, ama paylaşım için teşekkürler, bir kenara not ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birden büyür kuzucuk zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın bile canım
      zamanla daha çok paylaşıcam inşallah:)

      Sil

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER