Bu Blogda Ara

6 Ocak 2012 Cuma

GÜNAYDINLARRR

Yaşasın 26 olmuşuz her gün biraz daha çoğalıyoruz
Buda beni motive ediyor defalarca blog açtım ama ilk posttan sonrası gelmemişti 
Bu sefer yavaşta olsa ilerliyorum
Be mutlu bana:)


Bugün yine hava karanlık şakır şakır yağmur yağıyor 
Bol bol dua edelim yağmurlu havalarda dilek kapıları açık olur derler
ALLAH ım herkese kalbindekileri hayırlısı ile nasip etsin inşallah. amin

Bün ki halimden pek eser kalmadı ama içimde bir yerler de bir sızıntı var
Bnuda hallederim ALLAH' ın izni ile..
Üzüldüğüm tek nokta kalan son güven kırıntımı da onlar için harcamıştım:D
Neyse geçti gitti gidim biraz güzel bloglarınızı gezimde içim açılsın :D




bugün ki çekilişimizde modagrafyadan

Sevgilerimleee.







6 yorum:

  1. ALLAH ım herkese kalbindekileri hayırlısı ile nasip etsin inşallah...bu ne güzel dua :) amin inş.

    YanıtlaSil
  2. ben hep böyle dua ederim canım
    şükür RABBİM hep hayırlıyı çıkardı karşıma
    önceleri şerr olduğunu düşündüğüm herşeyin sonrasında hayırlı olduğunu anladım
    bu sıkıntımda öyle her şerde bi hayır var şükür:)

    YanıtlaSil
  3. Amin. Aslinda izleyicinin cogalmasi sana da bagli.Sen ne kadar diger bloglarla ilgilenirsen o kadar cok da geri dönen olur. Bir cok bloggerda bunu farkettim:Blog acip gelen gideni bekliyorlar.Bu da mantiksiz. Hersey karsiliklidir. Herkes yorumlarla mutlu olur. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle katılıyorum sana.
    ben bloguma yazmadan önce bakalım kimler neler yazmış diye bakıyorum meraktan:)
    herkese yorum yazamıyorum işten girdiğim için ama mutlaka bakıyorum
    laptopumu garanti servisi çok sevdi sanırım geri vermeye niyetlenirse inşallah akşam rahat rahat blog gezintilerimi ve yorumlarımı yapabilirim:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.
    Dualarınız için,koca bir AMİN..
    Ayrıca blogunuz hayırlı olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. ilk blog açtığımda bana gelen her ziyaretci benii mutlu ederdi.o yüzden yeni bloglara destek olmak ve onları aramıza katmak çok güzel bence.
    sevgiler

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER