Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2013 Çarşamba

MERHABALAR....

Uzunnn bir ara verdikten sonra tekrar nasıl başlasam neler yazsam bilemedim
Biraz soğumuştum sanki bloğumdan özellikle google readerin kapanıyor olması çok etkilemişti beni
Bloglovine alışamamıştım bir türlü geçmedim onun için de
İyi ki de uğraşmamışım zaten gerek kalmadı:)
Çok sevindim kapanmamış olmasına takip ettiğim blogları ve beni takip edenleri kaybetmeyecek olmam blogumu yeniden sevdirdi bana:)
Tabi ki tek sorun bu değildi 
Ülke olarak içinde bulunduğumuz durum ve yaz sıcaklarının verdiği rehavette var 
Umarım en kısa sürede bu durum çözülür ve yine kardeşce mutlu yaşadığımız günlere geri döneriz

Bu arada neler mi yaptım:)
Bi memleket havası alalım diyerek oğluşumla Karabük e anneme kaçtık
15 gün orada kaldık ve oradan annemle kız kardeşimin yanına Kayseri ye geçtik
Birkaç günde orada kalıp evimize döndük
Annem 2 hafta yanımızda kaldıktan sonra geri döndü malesef:(
Oğlum kreşe başladı sonunda şükür
Hiçte düşündüğüm kadar zor bir süreç yaşamadık
Hemen adapte oldu ama 4 gün gittikten sonra
Bir arkadaşımızın kızından el ayak denilen hastalık bulaştı
4 gün evde dinlendikten sonra bugün yine biraz nazlanarakta olsa kreşe göndermeyi başardım:)
Bu kadar tatilden sonra işe dönmek benim için zor oldu ama
Ev hanımlığı bana göre değilmiş onu anladım
Özelliklede temizlik bitip Doğukan uyuduktan sonra hiç vakit geçmiyor evde
işi bırakıp evimin kadını çocuklarımın anası olma hayalimde burada son bulmuş bulunmaktadır
Darısı diğer hayallerime:D

SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER