Bu Blogda Ara

19 Mart 2013 Salı

MAKLUBE..

Bugün ne pişirsem derdi olmayan kadın varmıdır  acaba                    
Benim için çok büyük dert çünkü
Eşim yemek seçmiyor şükür ama oğlum ve ben seçiciyiz malesef
Pazar günüde ne yapsam ne yesek diye dolaşırken mutfakta 
Doğukan pilav hastası Koca et bende salatacı olunca aklıma maklube yapmak geldi
Ne yapacağıma karar vermeden eti kavurmuştum nasıl olsa lazım olur diye
Maklube için az oldu biraz tekrar uğraşmak istemedim
Patates ve patlıcanları kızarttım pilavıda yapınca geriye birleştirmek kaldı
Salata en sevdiğimden karnıbahar ve brokoli var içinde
Yoğurt ve salatayla aynı tabakta hatta tepside servis ediliyor aslında 
Ama ben yoğurt eşim salata sevmeyince boyle oldu bizim maklube
Biz afiyetle yedik:)


(Tabaklar birbirinden alakasız çok acıkmıştık:D )


SEVGİLERİMLE...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER