Bu Blogda Ara

3 Ocak 2012 Salı

GÜNAYDINLAR....

Bugün diyetimin 2. günü... diye başlamak isterdim:)
Evet 2. günü ama aslında ilk günüde sayılır
Dün hiç yemediğim kadar yemek yedim 
Aslında yemekte yemedim:)
Evde yılbaşı gecesinden kalan pasta ve kola duruyordu ne yapıyım çöpe mi atıyım
Israf yok ısraf yok diyen annem geldi gözümün önüne 
Atamadım yedim :)
Ama bugün kararlıyım çünkü evde pasta börek kola kalmadı:)
Sabah yaklaşık 15 adet fındık yedim tokum... sanırım:)
Tokum tokum ama şimdilik:)
Geç kaldım diye yanıma elma da almadım öğlen yemeğini beklicem mecburen
Gelelim kitabımıza....
Kitabın özeti şudur dostlar
Şeker, pirinç, trans yağ ve tümmmm unlu mamulleri hayatımızdan çıkarır ve günde ortalama 40 dak fiziki aktivite de bulunursak ömür boyu zayıf ve sağlıklı yaşarmışız.
İyi güzel de kardeşim ya şimdiye kadar alıştığımız benimsediğimiz damak tadı ne olacak
Ben tatlılar olmadan nasıl yaşayacağım:(
Hele beni en çok korkutan mesele pirinç pilavının da yasak olması
Pilavı çok sevdiğimden değil de kurtarıcı yemek oluşundan 
Pilavım olsun yeter yanına her türlü yemeği 2 dak yapardım
Ama şimdi yaparsam yerim 
Hem eşim de diyet yapıcaktı benimle birlikte:(
Neyseki bulgur pilavı azda olsa yenebilirmiş ondan biraz kurtulduk
Peki ya bu fiziki aktivite ne olucuuu:)
Şöyle mezdeke bilsem de yağları oynatsam dicem beceremem
Pilates fitness falan oğluşta benimle hareket etmek istedi için yapamıyorum
Yürüyüş desem çocukla karda kışta yada mersinin o sıcağında ben nasıl yüriyim kardeşimmmm:)
Evde Leslie bacımla yürürken bile zorlanan ben yavaş çalışan metabolizmama  teşekkürlerimi sunar
bu diyet serüvenine yavaş ama bu kez istikrarlı adımlarla devam ettiğimi bildirmekten gurur duyarım efenim:)
Bugünde komşu günü var napıcam peki şimdi 
Öğlen yemeğe çıkmıyım barii :(  :D:D
Ayrıca bu haftasonu inşallah bol bol yürüyüş yaparım çünkü çekiliş için hediye almaya çıkıyorummmm
şimdiden heyecanlandımmmm:D

bu arada yine yeni çekilişlerimiz varrr buyrunn



bunlarda diğer cicilerimiz

TıkTık

buda diğer bir çekilişşşşş TıkTık
buda bir diğerii:D  TıkTık
buda buda:D TıkTık

2 yorum:

  1. Merhaba , melegin masallah cok tatli,fakat arka fon beyaz olsa daha iyi okunur diye düsünüyorum. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  2. merhaba hoşgeldin canım
    çok tşklerr
    bende dün senin blogunu görünce ne güzel bembeyaz ferah bir blog acaba bende mi böyle yapsam diye düşünmüştüm
    yeni foto ayarlar ayarlamaz açık renk yapıcam inşallah:)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER