Bu Blogda Ara

2 Ocak 2012 Pazartesi

KARATAY DİYETİ

Merhabalar....
Yılbaşı koşuşturmasını da bitirdik şükür
Sonunda girdik 2012' ye bakalım denilenler ne kadar doğru çıkacak
neyse bu konuya hiç girmeyelim çıkamayız sonra:)
gelelim yılbaşı hediyeme:)
Kendime hediye olarak KARATAY DİYETİ kitabını aldım 
İyi ki almışım diğer diyetler gibi bir kibrit kutusu peynir mantığında değil
Onlar da kötü değiller tabi de ben beceremiyorum ölçüyle listeyle diyet yapmayı
Daha sonra bol bol kitabın içeriğinden bahsedicem inşallah 
Bu sabah itibari ile başlamış bulunuyorum 
Vermem ve bir daha aslaaaa almamam gereken bi 8 kilocuğum var 
Hadi bakalım kolay gelsin banaa:D

Bu arada 14 şubat sevgililer günü için bir çekiliş düşünüyorum duyrulurrrrr :D
ee benden önce düşünenlerin de çekilişini duyurmadan olmaz değil mi???
Sevgilerimlee.......



2 yorum:

  1. diyetinde sana azim ve kararlılık diliyorum canımcım :) fazlalıklara elveda demek gerek, bende de küçük bi göbiş var ama o da düğüne kadar nasılsa gider diye ben de sallamıyorum :P demek bir sürpriz hazırlıyosun, hımm, senin çekilişi de ben duyururum artık inşallah :) sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
  2. tşkler canım benim
    ayy nerde o kararlılık gören varsa bana da söylesin:)
    dün hiç yemediğim kadar çok yedim:)
    düğün stresinden göbiş falan kalmaz merak etme:D

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER