Bu Blogda Ara

11 Şubat 2012 Cumartesi

GAMZE ANNE İÇİN....

birkaç gündür bu postu yazabilmek için uğraşıyorum ama bir türlü elim klavyeye gitmedi
iş yerindeyim yazdıkca ağlıyorum ve bir türlü tamamlayamıyordum
ama bugün karar verdim yazıcam çünkü belki birilerine duyurabilirim
gamze anne ilik kanseri ile savaşıyor
tek korkusu sevdiklerini üzmek
oğlunu annesiz bırakmak istemiyor 
bizlerden yardım bekliyor
gitmeyi onu görmeyi kan vermeyi çok istiyorum ama hayat fırsat vermiyor malesef 
giderken oğlumu bırakabileceğim kimsem yok 
şuan yapabileceğim tek şey dua etmek 
bunun için burada bir dua zinciri oluşturdum
oradaki arkadaşlarım beni yanlız bırakmazlar eminim 
lütfen sizlerde yanlız bırakmayın 
bunun dışında yardım etmek isteyenler şu linklerden daha ayrıntılı bilgiler edinebilirsiniz
facebook üzerinden gamze için açılan sayfa http://www.facebook.com/groups/317716361612182/
gamze için açılan blog http://www.gamzeakbas.blogspot.com/
yattığı hastane İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi, Hematoloji Servisi, Onkoloji, 1. Kat, Oda No:4865 İnciraltı? / İZMİR         GAMZE AKBAŞ


RABBİM YAVRUSUNA BAĞIŞLASIN
ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN

SEVGİLERİMLE

8 yorum:

  1. maalesef benim de elimden dua etmek dışında bir şey gelmiyor, Rabbim acil şifalara kavuştursun inşallah :(

    YanıtlaSil
  2. Dualarimiz Gamze anne icin, Allah sifasini versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım
      yavrusunusa bağışlasın RABBİM

      Sil
  3. tv izle
    canlı tv izle
    www.fullcanlitvizle.blogspot.com
    fullcanlitvizle.blogspot.com
    http://fullcanlitvizle.blogspot.com

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER