Bu Blogda Ara

2 Şubat 2012 Perşembe

karlar düşer, düşer düşer ağlarım:(

karlar heryere düştü de bir bize düşmedi
kırk kez dersem belki düşer demi:)
izmire bile yağmış yaaa bende istiyorummm
(fotoyu görünce aklıma geldi bayat ekmeklerimizi pencere yada balkon kenarlarına koyarsak belki bir kuşun karnını doyurabiliriz)

kar yağmadığından mıdır nedir donuyoruzzzzzz
kuru bi soğuk var buralarda
klima üstümüzü ısıtıyo ama ayaklar masa altında kaldığı için donmuş durumda:)
ee kim dedi sana dilek hanım topuklu ayakkabı giyicem diye incecik çorapla işe gel diye 
ama takımın altına da ne giyim ki başka:(
deryacımın mimini unutmadım ama
dün görümcem ve kızı geldiler
boynunda fıtık oluşmuş görümcemin 
malum hastanede çalıştığımız için ( daha önce söylemişmiydim ki)
tanıdık yere gidelim birde orada gösterelim demişler
hoş geldiler beş gittiler
 kısacası 
papilerimizi çekmeye vaktim olamadı malesef
bu akşam çekicimm inşallah

bu arada cumartesi günüm var
menü olarak değişik bişiler yapmak istedim ama
aklıma gelmedi bi türlü
poğaça
yalancı su böreği
kremşantili tavuk göğsü
patates salatası ve üzümlü kek yapmayı düşünüyorum
şimdilik aklıma bunlar geldi
değişik tarifleri olan varsa fikir verebilirmi acep:)
birde bugün ne giyseme bi kız çıkmıştı geçen sezon blogum var falan diyordu
bulamadım bir türlü onu da bilen varsa bi diyiversin adını lütfen:D
çekilişi yazmayı unuttum karar vermiştim katılmayacaktım ama dayanamdım:):)



TıkTık



sevgilerimleee....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER