Bu Blogda Ara

27 Aralık 2012 Perşembe

GECİKMİŞ AŞURE POSTUM...

Aşure günü geceli çok oldu biliyorum
ama ben fotoğraf makinemin kablosunu yeni bulduğum için
şimdi ekleyebiliyorum fotolarımı:)


2 su bardağı nohut
2 su bardağı fasulye
2 su bardağı aşurelik buğdayı
akşamdan kaynar suda beklettim
sabahta her birini ayrı ayrı kaynattım 
kayısıları minik minik doğradım 
kuru üzümle birlikte hafif yumuşayana kadar kaynattım suyunu süzdüm 
haşladığım bakliyatlarla birlikte büyükce bir tencereye aldım 
içine bir portakal kabuğu rendesi ve yarım portakal doğradım
birkaç tanede karanfil attım
yine akşamdan suda beklettiğim bademlerin ve fıstıkların kabuklarını soydum 
 3 su bardağı kadar şeker ve yarım su bardağı sütüde ekleyip pişirdim
(pişirirken dua etmeyi unutmuyoruz tabi ki:) )
tek kullanımlık kaselere koyup üstünü tarçın ve nar ile süsleyip komşularıma dağıttım.
Allah Kabul Eylesin İnşallah 


SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER